• RSS
  • Facebook
  • Twitter
Comments

Ismét egy példa arra, hogy mennyire is hűségesek patkányaink.


"1998. ápr.14.,Toroquay, Anglia - Fido, a patkány megmentette gazdáit a halálra égéstől egy háztartási tűzben. Mikor hajnali kettőkor a hősugárzó tüzet okozott, Fido kiugrott a ketrecéből, átszaladt a lángok között, felszaladt a lépcsőn és a hálószoba ajtaját kaparászta, ahol Lisa Grumbley és lányai, a 9 éves Megan és a 3 éves Shannon aludtak. A bátor patkány addig kaparta az ajtót, míg Megan fel nem ébredt és látta, hogy a ház lángokban áll. A lányok, az anyuka és a nagymama Gloria mind kimenekültek és füstmérgezéssel kezelték őket. Lisa azt mondta: "Azt mondják, hogy a patkányok elhagyják a süllyedő hajót, de a mi Fidonk egy igazi hős. Mindannyian nagyon szeretjük őt. Nem szaladt el, hanem feljött az emeletre, hogy megmentsen minket. Soha többé nem hallgatunk meg egy rossz szót sem, ami a patkányok ellen szól. Ha nem lett volna Fido, mindannyian halottak lennénk."

Mit gondoltok? Szerintem ez azért bőven több, mint amit még jóindulattal is feltételeznénk egy rágcsálóról. Szeressük hát őket és persze mindenki tartson patkányt, életet menthet! :)

Categories:

5 Responses so far.

  1. Névtelen says:

    Ez nagyon édes volt. :) Még évekkel ezelőtt a tv-ben hallottam olyan sztorit, hogy a gazdi elájult (valami baleset volt), de a pati rágcsálni kezdte a fülét, orrát, amíg magához nem tért, és fel nem hívta a mentőket. Hihetetlenül okosak, és hűségesek. :)

  2. Mutu says:

    Na ez a nem semmi! Én is hallottam/olvastam sokféle állatról, akik megmentették a gazdájuk életét. A patkányok is kitüntetést érdemelnének, nem pedig megvetést és ellenszenvet.

  3. Névtelen says:

    nekem most hörim van,de előre tudom hogy patit szeretnék!Hihetetlenül okos!Cuki!És könnyen tanul!Én a patimnak azt a trükköt szeretném megtanítani,hogy ha én egy puskát fromázok a kezemből,ő akkor hátradől,és halottat játszik!Tuti menni fog neki!:)De azért a hörimet sem hanyagolom el!

  4. Rattierat says:

    :O
    Ez azért meglepett, pedig hát pateszos vagyok. :D
    Meg engeded, hogy ki tegyem a cikket a patkány magazinba? Persze feltüntetném a forrást.

Leave a Reply