• RSS
  • Facebook
  • Twitter
Comments


Az állatkísérletekről egy régebbi blogomban már én is írtam, "szerencsésen" belefutottam a a PETA egyik videójába, utánaolvastam a témának, már csak azért is, hogy tudjam, mi ellen tiltakozom. Ugyanis - patkányos blog vezetőjeként - sejthető, hogy nem éppen vagyok híve az állatkísérleteknek. És sok ember ugyan megnyugszik, hogyha egy cég nem kutyán - macskán, hanem az 'alantasabb' egéren, patkányon kísérletezik, illetve legyint, hogy "Oh, állatkísérlet, az a szükséges rossz, hisz nem lennének gyógyszereink se, ha nem lennének kísérletek." Ez egy hibás és elavult gondolkodásmód, de ezt most nem én fejteném ki, hisz nem vagyok 'hozzá értő', és az igazat megvallva nem is tudom olyan sokáig olvasni a kísérletek leírásait, hogy komolyan elmélyedjek a témában, ezért egy linket osztanék meg veletek, egy kifejezetten jó cikkről a témában. Számomra annyit is jó lenne elérni, hogyha egyes emberek gondolkodásmódja megváltozna és nem csak legyinteni tudna, mondván "Egerekért, patkányokért egyáltalán nem kár..." , hisz senkit nem szólíthatok fel, hogy tegyen lépéseket és ezt meg azt ne vegye meg többet, de remélem, hogyha a cikket olvasók jobban elkezdenek foglalkozni a témával, akkor a saját lépéseiket maguktól is megteszik.  (Link a lenti idézet egészében.)


 Sokan és sok mindent írtak már az állatkísérletekről; nézhetünk sokkoló videókat az állatvédő szervezetek jóvoltából, és meghallgathatjuk a kísérletek tudományos fontossága mellett kardoskodó kutatók - gyakran kissé ingerült - állásfoglalását. Már a téma jellegéből adódó indulatok miatt is nehéz a kérdésben tisztán látni. Hol húzódik a határ a valóban az emberiség jólétét szolgáló kísérletek és a teljesen felesleges és értelmetlen öldöklés között?...

Idézet: ragcsamento.blogspot.com

Categories: ,

Leave a Reply