• RSS
  • Facebook
  • Twitter
Comments

Sziasztok,

Azt az instrukciót kaptam, hogy jobb lenne, ha kicsit személyesebbre venném a blog tartalmát, megosztanám a saját a tapasztalataimat, amiket a patkányos éveim alatt szedtem össze. Ez az ötlet nekem is tetszett, így az elkövetkezendőkben pár saját élmény elmesélésére is sor fog kerülni. Mikor elindítottam a blogot kerülni akartam a személyes dolgok megírását és csak azon tények, tanácsok közzététele volt a cél, ami segítheti a patkánytartást, de hamar elidegenedtem a blogtól ezáltal. Viszont nem akarom bezárni, mert véleményem szerint szükség lehet egy patis blogra is :)

Sajnos, mivel jelenleg nincs patkányom, csak a régebbi sztorikat tudom megosztani, de remélem, az is megteszi, egészen addig, amíg, alig egy év múlva új jövevények nem érkeznek a házhoz. Négy ifjú fiú patkányt tervezünk majd hazavinni, hisz immár párom is menthetetlenül patkányos lett, nem tudunk ezen egyedi állatok nélkül élni. Viszont addig is továbbírom eme blogot, remélve, hogy más patis gazdiknak segítségére lehetnek a bejegyzések.

Categories:

Leave a Reply